MNK Magic Booster

by Hasny on August 22, 2016

Assalamualaikum
Memperkenalkan kpd anda satu produk yg bakal mencipta kelainan SEPANTAS PENYERAPAN. Satu – satunya  produk yg mampu menegangkan kulit secara serta-merta dan secara berkekalan!

🔸MAGIQUE SKIN – BOOSTER SPRAY🔸

APAKAH MNK BOOSTER SPRAY?

*********************************
Dan ia sama sekali…
Bukan Injection
Bukan Botox
Bukan Tanam Benang
Bukan Skincare
Bukan Cream
Bukan Serum
Bukan Gel Urut
Bukan Toner

*********************************
HANYA BOOSTER SPRAY
Keberkasanan sepantas penyerapan.. ia TERBUKTI

Dengan kesan segera yg KEKAL, BUKAN SEMENTARA. Tak perlu buang skincare yg sedia ada jika anda ingin menggunakan BOOSTER SPRAY ini asalkan skincare anda BUKAN jenis ‘peeling’ (ada merkuri,plumbum @ hidrokinon).

Apa kebaikan BOOSTER SPRAY ini❔❔❔
● Ia menegangkan dan menaikkan wajah dgn hanya 1 semburan
● Mencerahkan dan menjadikan kulit berseri
● Menjadikan kulit bersinar-sinar
● Mengecilkan liang pori di wajah
● Menyekatakan warna kulit
● Menghilangkan garis halus dan kedutan dgn ketara
● Membekalkan kelembapan kulit sehingga 48jam
● Menghilang dan merawat pigmentasi secara kekal tanpa pengelupasan
● Merawat masalah jerawat pasir, jerawat radang dan jerawat batu dari dalam. Jerawat kecut dalam kurang 24jam
● Menyegarkan kulit wajah dan menaikkan seri wajah
● Menjadikan mekap bertahan lebih lama di wajah (spray sebelum mekap)
● Menghaluskan struktur kulit dan kulit menjadi lebih anjal
Kehebatan tambahan BOOSTER SPRAY kpd anda:
● Merawat masalah kantung mata (eyebag) dan mata panda (panda eyes)
● Mengurangkan ‘double chin’
● Menjadikan bentuk wajah lebih v shape
● Menjadikan kulit wajah kelihatan 10thn lebih muda dari usia sebenar
● Merawat masalah siku dan kepala lutut kering, kasar dan kehitaman
● Merawat masalah tumit kaki merekah dgn membaharui kembali sel2 kulit
● Merawat keradangan kulit, ekzema dan kulit sensitif
● Merawat masalah selulit (orange peel) yg memalukan
● Memudarkan parut jerawat, luka dan kemalangan
● Menjadikan bibir kemerahan, lembut, lembap dan mungil.
● TERBAIK.. MAMPU MENEGANG, MENGANGKAT DAN MENCERAHKAN PUTING DAN PAYUDARA ANDA YG KENDUR DAN MENGELEBEH. BAGI YG MENYUSUKAN BAYI (SPRAY HANYA KELILING PAYUDARA SAHAJA, ABAIKAN PUTING)

🎀 Di FORMULASI dari KOREA.
🎀 Sesuai utk SEMUA JENIS KULIT. LELAKI & WANITA.
🎀 Bebas dari unsur dan kajian ke atas binatang.
🎀 Tanpa bahan kimia yg memudaratkan.
🎀 BERDAFTAR dgn KKM (NOT 150902354 K)
🎀 Di uji secara Dermalogika
🎀 Keluaran BUMIPUTERA/ISLAM

💘 HARGA JUALAN 💘
💎 SM : RM 187.00
💎 SS : RM 197.00
** Harga tidak termasuk kos Penghantaran .

Harga Promosi untuk Bacth Ke 2  

untuk 100 yang terawal 
💎 SM : RM 157.00
💎 SS : RM 167.00

Kos Penghantaran Poslaju 

RM7.00  untuk Semenanjung Malaysia 

RM 10.00 untuk Sabah Dan Sarawak

🔸MAGIQUE SKIN – BOOSTER SPRAY🔸

UTK PENGGUNAAN 2X SEHARI DAN TAHAN SELAMA SEBULAN ++ (BERGANTUNG KPD PENGGUNAAN). HASIL PERCUBAAN PERTAMA KE ATAS BEBERAPA ORG MEMBUATKAN MEREKA TERUJA DAN TERUS MEMILIKINYA KERANA KEBERKESANANNYA YG SEPERTI MAGIK. BUKAN OMONG KOSONG❗SETIAP HARI KAMI MENERIMA FEEDBACK YG POSITIF DARI PELBAGAI PERINGKAT PENGGUNA.

💎sebarang pertanyaan berkaitan produk boleh terus WHATSAPP (sahaja) ke : 📱 +6019-2192668

“KINI.. MENJADI LEBIH CANTIK DAN MUDA HANYA DGN SATU LANGKAH DAN TIDAK PERLU KE KLINIK AESTHETIC LAGI !!!”

 

 

LAGI TESTIMONI —-> KLIK SINI

PENGUMUMAN PENTING!!!!!

Hampir semua wanita !!!!
Krim dah cuba…
Skincare dah cuba…

Ubat makan pun dah cuba…
Collagen pun dan berbotol-botol…

Muka pun dah macam tepung gomak pakai foundation

Takkan semua produk diatas tak ok..kalau tak ok Mesti tak keluar tv,tak keluar majalah,tak keluar TV… Mesti semuanya bagus… Jeragat ….. Jeragat….. Jeragat.. Kusam kusam kusam.. Gelap gelap gelap…muka still nampak tak cerah sekata..

Takkan sampai bila-bila macam ni… Org lain boleh kenapa saya tak???

Whatsapp ” MNK ” ke 019-2192668

Nak tak nak sekarang kena cube kaedah paling laju.. SPRAY!!!!!…dalam masa 5 minit ada Magic tau…

MAGIQUE BOOSTER SPRAY

diformulasi dari KOREA

√ Memudarkan JERAGAT di muka

√ Memberi kelembapan kulit yg sempurna

√ Melembut dan menghaluskan semula kulit

√ Menghilangkan bintik-bintik hitam

√ Menghilangkan garis-garis halus penuaan

√ Merawat tona kulit tidak sekata

√ Mampu menghilangkan parut.

√ Mencerahkan dan Melembutkan kulit

Anda mesti cuba hari ini juga!

Bayangkan hari-hari anda tanpa MAKE-UP

==================================

√ Jimat duit anda tiap-tiap bulan beli make up

√ Takde lah asyik pening kepala kalau lambat pergi kerja sebab make up

√ Nak berselfie tak perlu tukar mode camera 360 nak bagi nampak gebu

√ Pergi office pun semangat nak jumpa kawan-kawan

√ Hari raya mesti kita rasa konfiden.. Tak lama dah tuuu!

💘 HARGA JUALAN 💘
💎 SM : RM 187.00
💎 SS : RM 197.00
** Harga tidak termasuk kos Penghantaran .

Harga Promosi untuk Bacth Ke 2  

untuk 100 yang terawal 
💎 SM : RM 157.00
💎 SS : RM 167.00

Kos Penghantaran Poslaju 

RM7.00  untuk Semenanjung Malaysia 

RM 10.00 untuk Sabah Dan Sarawak

Whatsapp ” MNK ” ke 019-2192668

Whatsapp ” MNK” ke 019-2192668

Whatsapp ” MNK” ke 019-2192668

{ 0 comments }

Slimmewhite testimoni

by Hasny on June 2, 2016

SUPPLEMENT PALING BERKESAN UNTUK ANDA YANG INGIN TURUNKAN BERAT BADAN DAN BERKULIT PUTIH

.
“Saya dah cuba macam2 untuk k.u.r.u.s dan cantik. Dah beribu duit habis. Tertekan betul. Sampaila satu hari saya nampak iklan slimmewhite kat tv3. Mula2 ragu2 jugak sebab dah mcm2 gak sy try,,dr yg murah smpi mahal. Tapi lepas tgk testimoni akhirnya sy TERBELI jugak. sedap plak rasanya”.
.
“Selepas habis sebotol saya macam tak percaya dengan perubahan yang saya dapat. Saya Berjaya tukar size yg dulunya 3xl tapi sekarang size M. Bukan itu shj malah kulit makin flawless. sekarang saya lebih berkeyakinan dan tampil anggun bila nak keluar rumah. Terimakasih pada SW” FARA, Kuala Lumpur.

slimmewhite testimoni 3

~~~~~~~~

slimmewhite testimoni 2

~~~~~~~~

slimmewhite testimoni 1

~~~~~~~~~~~~slimmewhite testimoni

~~~~~~~~~~~

slimmewhite testimoni 4

~~~~~~~~~

slimmewhite testimoni lelaki

~~~~~~~~~

testimoni slimmewhite

 

LIHAT KOLEKSI TESTIMONIAL

KLIK DISINI >> http://bit.ly/1TGcJkE

.
============================
KELEBIHAN JUS SW SLIMMEWHITE
============================
.
()PERTAMA DI ASIA. Gabungan Garcinia Cambogia dan Gluthation. Satu2nye jus yg boleh beri kesan 2 dlm 1 iaitu utk kurus dan putih.
.
()100% HERBA. Tiada bahan terlarang di dalam jus sw slimmewhite. so anda x perlu risau sbb xde kesan sampingan.
.
()PRODUK MUSLIM. Dikilangkan dari kilang bertaraf GMP dan Muslim. So anda x perlu risau sbb produk dijamin bersih dan halal.
.
()JUS THORBAEK DAN BERKESAN. Bakar lemak sampai 6x, detox 4x, halang karbo dan gula berlebihan, kurangkan selera makan. Anda boleh rasakan kesan seawal hari ke3.
.
()BAIK UTK KESIHATAN. Melancarkan peredaran darah, tingkatkan metabolisma bdn, tambah tenaga tambahan. Anda akan sentiasa dalam keadaan bertenaga dan sihat.
.
()MUDAH MINUM X PERLU BANCUH. Mudah sgt sbb minum terus dari botol tanpa perlu bancuh dgn Cup sukatan yang disediakan. Anda x perlu la bawa shaker ke sudu ke lagi
lepas ni.

()SENANG DIBAWA. Botol yang elegen yang mudah dibawa kemana2. Mudah la nak travel ke mana2 tanpa perlu risau produk tertinggal. sbb anda boleh bawa kemana saja.

()KKM APPROVED. No ruj KKM 210915/08/304. Dah x perlu risau tenang kkm.

()HARGA MURAH. Antara jus pembakar lemak dan putihkan kulit termurah dipasaran. Anda x perlu membazir dah pasni sbb x perlu beli produk2 berasingan. sbb Jus SW ni 2
dalam 1.

()UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN. Sangat sesuai untuk lelaki dan perempuan. So Asben n wife bleh la minum untuk kurus dan putih sesame..!

.
Tawaran HEBAT untuk wassup sahaja

WHATSUPP >> +6012-7130120
WHATSUPP >> +6012-7130120
WHATSUPP >> +6012-7130120

PSSS: NAK TAU LEBIH DETAIL? —> KLIK SINI <—-

{ 0 comments }

7 tanda toksin berlebihan

by Hasny on May 17, 2016

Ketahui 7 Tanda toksin berlebihan dalam tubuh

~~~~~~

eve fiber 6

~~~~~

punca-toksin

~~~~~~

toksin

~~~~~~

toksin-penyebab-gemuk

1. Selalu keletihan

Walaupun dah berehat panjang dan tidur secukupnya tapi masih rasa letih. Buat kerja sikit dah letih.

2. Berat badan susah nak turun

Saya tau bukanlah mudah nak turunkan berat badan, tetapi jika anda dah bersenam setiap hari, mengurangkan kalori daripada pemakanan dan ambil suplemen untuk turunkan berat tetapi berat masih tak turun-turun juga..

Sukar menurunkan berat badan adalah tanda terbesar tubuh anda sebenarnya dipenuhi toksin sehinggakan apa sahaja ubat, supplemen mahupun senaman masih tidak mampu menurunkan berat badan anda..

3. Nafas berbau

Mungkin dah puas anda berus dan berus gigi anda, mengunyah gula-gula getah, berkumur dengan ubat kumur, namun masih tidak boleh menghilangkan bau nafas.

Nafas berbau sering dikaitkan dengan masalah penghadaman, tetapi ia juga bermakna hati anda sudah tidak mampu untuk menghapuskan terlalu banyak toksin dalam badan anda. Sehinggakan bau nafas yang busuk itu tetap kembali.

Tak hairanlah jika rakan-rakan dah mula menjauhi anda kerana nafas anda yang berbau..Kasihan pasangan anda jika mereka terpaksa menahan bau nafas anda. Oh ya..badan berbau juga merupakan tanda anda ada masalah toksin dalam badan.

4. Sembelit

Apabila kita sembelit, najis dan toksin dalam tubuh tidak dapat dikeluarkan sebaiknya. Akhirnya terkumpullah semua toksin yang boleh memberi kesan negatif badan kita. Selain sakit perut, sembelit juga boleh menyebabkan sakit kepala, sakit-sakit badan, dan keletihan.

Kenapa boleh sembelit jika toksin berlebihan? Ia mungkin berpunca daripada masalah penghadaman makanan yang anda ambil juga.. Makanan proses sukar dihadam dengan baik kerana bercampur dengan bahan kimia dan pengawet untuk mengekalkan kesegaran dan ketahanannya.

Malangnya, makanan proses inilah yang menyebabkan masalah penghadaman sehingga menyebabkan masalah sembelit pula. Bayangkan berapa lama anda telah mengambil makanan proses ini sepanjang hidup anda tanpa disedari. Anda juga berasa sembelit semakin kerap?? Boleh jadi inilah puncanya.

5. Sensitif pada bauan

Orang yang mempunyai toksin yang tinggi dalam tubuh selalunya akan bertindakbalas dengan bauan..terutamanya bau wangi… Tindakbalas yang macamana??

Anda mungkin mengalami pening, sakit kepala atau sakit perut apabila tercium bauan yang kuat..

Itu juga salah satu tanda anda mungkin mempunyai toksin yang banyak dalam tubuh kerana bereaksi dengan bauan daripada bahan kimia…Ini bermakna anda juga PERLUKAN DETOKS..

6. Sakit kepala

Jika anda mengalami sakit kepala selalu..berkemungkinan besar racun toksin telah terlalu banyak dalam tubuh anda hingga mengganggu peredaran darah anda dan menyebabkan sakit kepala.

7. Reaksi Kulit

Jerawat, ruam, bisul dan masalah kulit yang lain menunjukkan anda ada masalah toksin berlebihan. Jerawat, khususnya, boleh dikaitkan dengan racun dalam makanan yang diambil atau penggunaan produk penjagaan kulit.

Ruam dan gatal-gatal pada kulit pula adalah tanda tubuh cuba menyingkirkan toksin yang berlemak dan toksin yang tidak larut dalam air.

Mata menjadi merah atau bengkak juga menunjukkan hati mengandungi paras toksin yang tinggi. Ia juga menandakan badan kita sedang dalam proses pembuangan toksin.

Mata bengkak dan ekzema atau psoriasis juga boleh menjadi tanda-tanda bahawa anda mempunyai paras toksik yang tinggi dalam tubuh.

{ 0 comments }

Tahukah anda apa kah Detoks?

by Hasny on May 16, 2016

Assalamualaikum.. Tahukah anda apakah yang dinamakan detoks. Detoks adalah proses pembuangan racun (toksin) dari dalam tubuh kita, samada yang dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh kita mahu pun yang disebabkan oleh gaya pemakanan kita (seperti pestiside, pewarna, MSG, logam berat dalam air minuman, dan sebagainya), pengambilan ubat-ubatan, pencemaran udara, stress, pola makan yang tidak sihat dan radikal bebas. Proses detoks juga membantu memperbaiki metabolisme dan kemampuan tubuh untuk membuang racun (toksin) dari dalam tubuh secara semulajadi.
.
Toksin-toksin ini jika semakin banyak di dalam tubuh, terutama di dalam kita yang pada akhirnya menyebabkan penyakit degeneratif, kerosakan sel-sel tubuh dan penyakit kronik lainnya seperti kanser, kolesterol dan darah tinggi. Peningkatan racun di dalam tubuh juga mempengaruhi stamina dan kecergasan tubuh dalam menjalani kegiatan seharian serta penuaan diri.

Dengan pengambilan E.V.E FIBER ini kita tidak perlu lagi untuk bersusah payah untuk melakukan proses detoks.

.
HANYA sepeket sehari ‪#‎EVEFIBER‬

evefiber 5

============================
FUNGSI E.V.E FIBER
============================

✔Membersihkan pengumpulan toksik dan logam berat untuk lebih tenaga dan kesihatan yang lebih baik.
✔Meningkatkan penghadaman serta metabolisma,
✔mengurangkan kembung dan gas.
✔Mempertingkatkan pengurangan berat badan.
✔Membersihkan parasit, cacing dan telur-telurnya.
✔Membina sistem imunasi yang kuat.
✔Meningkatkan keupayaan badan untuk menyerap nutrisi dari makanan.

Tidak perlu fikir lagi untuk mendapatkan kesihatan dan kecantikan tubuh badan.

Sila PM/Whatapps (0192192668)

============================
KEISTIMEWAAN EVE FIBER
============================
.
* Pilihan yang amat baik untuk mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imun dan melancarkan sistem penghadaman
.
* Membantu meningkatkan penyerapan nutrien oleh sel-sel. Ini bermakna tubuh anda akan menerima lebih banyak khasiat daripada makanan dan penokok diet yang anda ambil dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan anda.
.
* Membantu menyahtoksik tubuh dan mengurangkan beban terhadap sistem pencernaan. Ia membersihkan usus kecil, melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikroorganisma yang tidak baik seperti kulat, cacing, parasit. Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.
.
* Sistem pencernaan yang sihat mengurangkan beban hati dan dengan demikian membolehkannya memetabolismekan lemak dengan lebih efisien untuk membebaskan lebih banyak tenaga. Dengan itu, dapat mengurangkan simpanan lemak dan membantu mengawalkan berat badan.
.
* Memberikan tindakan 2-dalam-1 iaitu menyahtoksik dan mencergaskan dengan serentak.
.
* Membantu meningkatkan kebolehan penyembuhan sistematik badan dan dengan demikian mengurangkan penyakit yang terjadi akibat keupayaan penyahtoksikan dan penyerapan nutrien yang kurang baik.
.
Jadi pastikan usus anda bersih supaya kesihatan anda terhindar dari penyakit.
.
Jom cuci usus kita..

Nak tau detail? whatsap kak hasny sekarang: 0192192668

{ 0 comments }

Perlaking glow glow shine

by Hasny on April 21, 2016

Memperkenakan ==> PERLAKING!!!
100% serbuk MUTIARA ASLI dari laut dalam Filipina.

Patutlah tak menjadi! MEMBAZIR je BERHABIS DUIT sebelum ni. Rupanya DOS TAK CUKUP.

Naah!!! Ini JALAN PENYELESAIAN UNTUK SIS… 100% Serbuk Mutiara Asli Yang Selamat Untuk Anda.

Mesti Anda Teruja & Tak Sabar Nak Tunggu Hasilnya ==================== .
.

8 Perkara Yang Best Bakal & Terpaksa Anda Terima Apabila Menggunakan PerlaKing : .
. + Menggalakkan pertumbuhan kulit baru , menghasilkan kolagen pemulihan,
serta meneutralkan radikal bebas yg merosakkan kulit.
+ Antikedutan & awet muda.
+ Membuang ulser kulit, melasme & jeragat serta bintik hitam.
+ Menyembuhkan ruam & ekzema.
+ Mencantikkan kulit & menjadikannya licin, halus, anjal, & sihat secara semulajadi.
+ Mencerahkan kulit.
+ Jerawat kecut .
+ Merangsang peredaran darah.
.
Bonus Tambahan
✔ Tak Perlu Berpantang.
✔ Kesan PANTAS seawal 3-7 hari
✔ 100% ASLI dan SELAMAT.
✔ GMP, HALAL JAKIM & PATUH kelulusan akta makanan!
✔ JAMINAN TIADA RACUN merbahaya.
✔ Sebotol cukup untuk guna 30 hari.
.
. ============
.
.
Aturcara Makan Yang SIMPLE =>> Koyakkan sachet dan terus dimakan. Cuma sekali sehari sebelum sarapan.
Nak Dapatkan Perlaking. Savekan No Akak Kat bawah & wsapp

Call / WhatsApp / SMS ke : +60127130120 sekarang !
Call / WhatsApp / SMS ke : +60127130120 sekarang !
Call / WhatsApp / SMS ke : +60127130120 sekarang !

Nak cuba ?? Inbox saya atau whatsapp “PERLAKING” ke +60127130120 !

Agen ID : L6 031/S 01/D06

 

perlaking 1

{ 0 comments }

Kepentingan Pengambilan Fiber

by Hasny on April 13, 2016

Apakah yang dimaksudkan dengan serat (fiber)?
Serat ataupun fiber adalah bahagian daripada tanaman yang tidak boleh dicerna oleh manusia. Tanaman memberikan kekuatan dan struktur mereka. Serat yang ditemui dalam biji-bijian, bijirin, gandum, buah-buahan, sayuran, Psyllium sekam, kacang-kacangan, biji-bijian dan polong-polongan (kacang kering, kacang polong, dan lentil). Namun, serat hanya ditemui di kerajaan tanaman, sementara haiwan seperti daging, ikan dan produk susu tidak mengandungi serat.

veggies2

Fiber membantu meransang sistem penghadaman dan mengelakkan sembelit

Mengapa serat (fiber) penting?
Ahli kesihatan percaya bahawa bermula di usus besar, dan membekalkan tubuh anda dengan serat yang cukup setiap hari adalah penting untuk fungsi usus dan usus besar. Diet tinggi serat juga membantu mengawal berat badan dengan membuat anda merasa kenyang lebih lama selepas makan dan kecil kemungkinannya untuk makanan ringan.

Siapa yang memerlukan serat (fiber) ?
Setiap orang harus memerlukan serat setiap hari terutama bagi mereka pesakit diabetes dan kegemukan.

Berapa banyak serat (fiber) yang harus saya perlukan?
Nutrisi cadangan adalah untuk 20-35 gram jumlah semua jenis serat per hari. Secara berperingkat menambah serat ke dalam makanan anda, anda juga didorong untuk minum lebih banyak cecair saat anda meningkatkan jumlah serat yang anda makan. Bilangan yang disarankan adalah lapan gelas air sehari.

high_fiber2

Fiber banyak terkandung dalam semua bijirin seperti beras, gandum, oat, psyllium husk , buah-buahan, sayur-sayuran dan kekacang seperti soya, kacang tanah, dhal, pea, guava dan sebagainya.

Bagaimana Fiber Mempengaruhi saluran usus?
Fiber akan Meningkatkan gerakan saluran najis di dalam usus. Bahan bergetah yang boleh menghancurkan usus untuk membantu membuang sisa toksiK di dalam usus.

Serat boleh benar-benar membantu untuk mengendalikan berat badan?
Serat akan memanjangkan tempoh makanan dalam perut dan memberikan rasa sepenuhnya. Tindakan ini dapat membantu anda menghadkan kalori. Selain itu, pola pemakanan yang sihat dan bersukan secara teratur juga sangat penting untuk membantu seseorang untuk mengendalikan berat badan.

Bolehkah diet serat tinggi menghasilkan kekurangan mineral atau menghapuskan “baik” bakteria?
kajian menunjukkan bahawa serat tidak melakukan hal ini. Bahkan, bakteria yang bertindak balas terhadap makan serat & berkembang dalam diet serat tinggi.

 

{ 0 comments }

Glutacaps baru

by Hasny on March 30, 2016

Glutacaps memang terbaik.. testimoni glutacaps pun beribu tau. 

Glutacaps Kapsul Putihkan Kulit – Mencerahkan Kulit Rata Seluruh Badan, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!

Ingin Putihkan Kulit? Glutacaps Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!

  • Bertindak Memutihkan Kulit Seluruh Badan Secara Rata
  • Melembapkan Kulit (Mengatasi Masalah Kulit Kering)
  • Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
  • Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
  • Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti TInggi
  • Mudah Dimakan. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja

 

Glutacaps baru

 

glutacapsputih

“DULU KUSAM. JERAWAT. BEKAS JERAWAT SEMUA ADA.. BERMINYAK PULAK TU.. SEKARANG WOW.. DAH MACAM MODEL TUDUNG DAH!!”
BANYAK LAGI TESTIMONI GLUTACAPS.. NAK TENGOK YANG LATEST? LIKE PAGE NI: GLUTACAPS RAHSIA KECANTIKAN

Tak perlu belanja beribu ribu untuk dapatkan kulit yang cantik..tak perlu takut dengan kesan produk,,kerana produk kami dijamin selamat 100%
.
FUNGSI GLUTACAPS
.
✔ Kulit Bertambah Putih & Glowing
✔ Mengecutkan Jerawat & Memudarkan parut jerawat
✔ ️Menegangkan Kulit Muka
✔ Meratakan tona warna kulit
✔ Menghilangkan Pigmentasi
✔ ️Membekalkan kadar kandungan air jadi kulit kelihatan lembap
✔ ️Pencerahan kulit satu badan
✔ Menghilangkan garis-garis halus di wajah
✔ Bersifat Antioxidant
✔ 100% original & mendapat kekulusan KKM
✔ Lihat lebih banyak testimoni di page album
✔ Diluluskan KKM (MAL15065008NC)
.
Fast respond pls whatsap 0192192668 harga promosi menanti anda!

{ 0 comments }

Eve Fiber

by Hasny on March 29, 2016

Eve Fiber adalah diet serat yang paling tinggi dan terbaik di pasaran.  EVE FIBER menyelesaikan masalah penghadaman, toksin, sembelit, selulit, perut buncit seterusnya membantu penyerapan nutrient menjadi lebih baik.

IMG-20160329-WA0008

~~~~~~~~~

Kebaikan E.V.E Fiber
. Minuman diet serat E.V.E ialah minuman serat paling tinggi dan minuman serat kesihatan terbaik.
. Membersihkan pengumpulan toksik dan logam berat di dalam tubuh.
. Menjana lebih tenaga dan menjadikan kesihatan lebih baik.
. Meningkatkan penghadaman serta metabolism.
. Mengurang kembung perut dan gas serta mempertingkatkan pengurangan berat badan.
. Membersihkan parasit, cacing dan telur-telurnya.
. Meningkatkan keupayaan tubuh untuk menyerap nutrisi dari makanan.
. Mengurangkan kesakitan dan membina sistem imunisasi yang kuat.

~~~~~~~~~~

Kelebihan EVE fiber:

  • ~ pembersih dalaman kolon yang terbaik dan boleh membersihkan badan anda dari logam-logam berat dan toksin-toksin yang boleh
  • ~ menyebabkan kurang aktif/ kemalasan, sakit kepala dan juga migrain.
  • ~ mengurangkan tekanan, mendapat tidur yang baik dan lebih bertenaga, anda akan berasa segar sepanjang hari.
  • ~ membersihkan sisa-sisa toksin dalam badan yang menyebabkan anda hilang motivasi dan tenaga.
  • ~ membantu mengimbangi, iaitu dengan membersihkan kolon untuk memberi laluan kepada makanan seterusnya diserat nutrisi-nutrisinya.
  • ~ benjolan perut berkurangan dengan cepat.
  • ~ dengan memulihkan sistem penghadaman seterusnya melancarkan pencernaan, nafas berbau yang dikaitkan dengan usus bertoksik akan hilang
  • ~ apabila sistem penghadaman semakin pulih.
  • ~ menyahkan toksin dan memulihkan sistem pertahanan badan secara semulajadi dan anda akan lihat keserlahan kesihatan kulit anda.

~~~~~~~~~~~

eve fiber 10

E.V.E Fiber mengandungi

. Psyllium husk
. Serat larut
. Fructooligosaccharides
. Serat oat
. Serbuk Gandum
. Serbuk Strawberry
. Ekstrak teh hijau
. Serbuk bit merah
. Asid sitrik
. Klorofil

~~~~~~~~~~~~~~~

Cara Pengambilan E.V.E Fiber

. Pengambilan sekali sehari sahaja.
. Waktu yang sesuai sama ada sebelum makan tengahari atau sebelum makan malam atau sebelum tidur.
. Bancuh dengan air masak biasa sebanyak 200ml, goncang dan minum.

Nota:
. Banyakkan minum air putih (paling kurang 3 liter sehari).
. Gunakan tanpa Was-was.
. 100% Formulated for Beauty, Health and Care.
. 15 sachet dalam 1 kotak.

HOTLINE: 0192192668

~~~~~~~~~~~~

JOM KLIK SINI.. AWAS!!!!! KETAHUI 7 TANDA TOKSIN BERLEBIHAN DALAM BADAN ANDA

TAHUKAH ANDA APAKAH MAKNA DETOKS? NAK TAHU? KLIK SINI!!

~~~~~~~~~~~~

============================
FUNGSI E.V.E FIBER
============================

✔Membersihkan pengumpulan toksik dan logam berat untuk lebih tenaga dan kesihatan yang lebih baik.
✔Meningkatkan penghadaman serta metabolisma,
✔mengurangkan kembung dan gas.
✔Mempertingkatkan pengurangan berat badan.
✔Membersihkan parasit, cacing dan telur-telurnya.
✔Membina sistem imunasi yang kuat.
✔Meningkatkan keupayaan badan untuk menyerap nutrisi dari makanan.

Tidak perlu fikir lagi untuk mendapatkan kesihatan dan kecantikan tubuh badan.

Sila PM/Whatapps (0192192668)

============================
KEISTIMEWAAN EVE FIBER
============================
.
* Pilihan yang amat baik untuk mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imun dan melancarkan sistem penghadaman
.
* Membantu meningkatkan penyerapan nutrien oleh sel-sel. Ini bermakna tubuh anda akan menerima lebih banyak khasiat daripada makanan dan penokok diet yang anda ambil dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan anda.
.
* Membantu menyahtoksik tubuh dan mengurangkan beban terhadap sistem pencernaan. Ia membersihkan usus kecil, melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikroorganisma yang tidak baik seperti kulat, cacing, parasit. Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.
.
* Sistem pencernaan yang sihat mengurangkan beban hati dan dengan demikian membolehkannya memetabolismekan lemak dengan lebih efisien untuk membebaskan lebih banyak tenaga. Dengan itu, dapat mengurangkan simpanan lemak dan membantu mengawalkan berat badan.
.
* Memberikan tindakan 2-dalam-1 iaitu menyahtoksik dan mencergaskan dengan serentak.
.
* Membantu meningkatkan kebolehan penyembuhan sistematik badan dan dengan demikian mengurangkan penyakit yang terjadi akibat keupayaan penyahtoksikan dan penyerapan nutrien yang kurang baik.
.
Jadi pastikan usus anda bersih supaya kesihatan anda terhindar dari penyakit.
.
Jom cuci usus kita..

evefiber 5

Nak tau detail? whatsap kak hasny sekarang: 0192192668

{ 0 comments }

Testimoni Glutacaps

by Hasny on June 17, 2015

TESTIMONI GLUTACAPS : DULU KUSAM,KINI CUN MELECUN!!

“MUJARAB BETUL MACAM KLOROX PUTIHKAN BAJU”

glutacapsputih

“Tak sangka GLUTACAPS ni dah macam klorox, kulit muka dan seluruh badan semakin putih dan licin hanya dalam masa 3 hari je.Muka dengan badan dulu gelap dan banyak bekas jerawat, tapi sekarang dah PUTIH BERSIH mcm klorox memutih dan bersihkan baju kotor!”

Dulu kusam,kini cun melecun uolls!!

Tak perlu habis beribu-ribu ringgit untuk putih macam artis Korea tu.Jom cuba Glutacaps,pasti uolss puashati.Hasil maksimum,cuba sampai 3 bulan ye uollss.Baru gempak!

Apa yang boleh anda dapat dari Glutacaps

1) Memutihkan satu badan

2) Melembutkan kulit Badan

3) Memutihkan muka dalam masa 3Hari sahaja

4) Menghilangkan Jerawat

5) Menghilangkan Jeragat

6) Menghilangkan parut degil dan lama

7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi

8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih

9) Membuat anda bangga dengan diri anda

Glutacaps hebat sangat kerana

=> Mengunakan gluta 100%

=> mempunyai 1000mg setiap kapsul

=> Mengaktifkan Colagen dalam badan dalam masa 2jam selepas makan

=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%

Whatsapp GC  KE 019-2192668 Untuk stok harga diskaun
Whatsapp GC  KE 019-2192668 Untuk dapatkan free Pos

Whatsapp GC KE 019-2192668 Untuk harga tanpa GST

{ 0 comments }

glutacaps

by Hasny on June 8, 2015

GLUTACAPS 500MG

Glutacaps Kapsul Putihkan Kulit – Mencerahkan Kulit Rata Seluruh Badan, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!

Ingin Putihkan Kulit? Glutacaps Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!

  • Bertindak Memutihkan Kulit Seluruh Badan Secara Rata
  • Melembapkan Kulit (Mengatasi Masalah Kulit Kering)
  • Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
  • Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
  • Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti TInggi
  • Mudah Dimakan. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja.

GLUTACAPS PUTIH2

glutacap2

GLUTACAPS15

glutacaps testimoni2

SEBULAN DAH CANTIK HANYA DENGAN GLUTACAPS.. ERMM TAK JELES KE HEHE

 

glutacaps putrajaya2

“DULU KUSAM. JERAWAT. BEKAS JERAWAT SEMUA ADA.. BERMINYAK PULAK TU.. SEKARANG WOW.. DAH MACAM MODEL TUDUNG DAH!!”
BANYAK LAGI TESTIMONI GLUTACAPS.. NAK TENGOK YANG LATEST? LIKE PAGE NI: GLUTACAPS RAHSIA KECANTIKAN
Harga Glutacaps®
Normal price : RM 139
postage +RM7 (semenanjung)
postage + RM9 (sabah sarawak)

PROMOSI 30 ORG TERAWAL —->RM 130 SM FREE POSTAGE

 

Info glutacaps:

Gluta caps® ni yg pertama paling banyak ingridient dlm malaysia. 500mg 1kapsul. sbb tu kesan cpt. dlm masa 12jam bdn kita perlukan lebih 500mg gluta utk pemutihan badan. jadi ngam2 utk sehari.. kalau nk kesan cpt lagi mkn 2 biji..

 

Dgn penggunaan bahan aktif gluta original dr tumbuhan ni akan membantu bukan shj mengurangkan jerawat. dia juga dpt bantu pudarkn jerawat. n slowly bdn juga akan memutih secara automatik. awak mesti dh lali dgn produk2 putih yg lain kan? sebab kebanyakkan produk hanya letak bahan putih tu skit je, serbuk yg lain tu tepung jagung je nk nmpk berat dan bnyk. dan sebab tu kita bawak gluta gred A ni.. sebelum kita launch mmg kita uji dlm lab berkali2. dh dpt formula yg betul tally dgn analog graf formula barulah kita masukkan dlm kapsul. sebab tu kita yakin sgt kesan Glutacaps® seawal 3 hari. sebab kita import material yg kualiti shj. sebab tu kita tambah dgn material mcm “hyluronic acid” (supaya lebih flawless) dan “Vitamin C original” utk bantu kurangkan jerawat, jeragat dan parut.. bahan aktif ni utk bantu lg proses pemutihan kulit. 

 
 Apa beza putih, cerah dan berseri? putih shj muka akan nampak pucat. tp bila awk putih, cerah dan berseri? baru la putih tu betul betul naik kan? putih kemreh merahan..mcm org baru kahwin.. muka putih berseri.. haa mcm tu la. heh. 
 
 Apa yg u akan dpt dgn Glutacaps® 
✔ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap 
✔ 3 hari untuk lihat jerawat kecut 
✔ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri 
✔ 14 hari tangan leher bdn dan kaki lebih cerah 
✔ 28 hari lahir kulit beby terpancar seluruh bdn.. muka, tgn dan bdn akan lebih putih kemerah-merahan. 
 
 Bertindak sekarang! sebelum harga naik. skrg dh tau kenapa gluta, HA dan Vit C ori bagus kan? tggu apa lagi mana ada produk yg mcm Glutacaps® dkt malaysia ni..gabung 3 sekali gus!

PENCERAHAN SATU BADAN
GLUTA CAPS 500MG PLUS….
KENALI BAHAN BAHAN GLUTACAPS 500MG PLUS..:
✅GLUTATHION
✅HA
✅VIT C
==============================================
Nak Order >> sms/whatsapp (GC22) 0192192668
PM kami disini >>–> https://www.facebook.com/messages/r.kecantikan
==============================================
Jom cantik dan putih gebus dengan Glutacaps500mgplus
Nak putih tapi takut nak ambik suntikkan PENCERAH??
Anda boleh mencuba GLUTACAPS kerana kesannya umpama anda ambik suntikkan…GLUTA memang digunakan utk pencerahan kulit kalau di negara Thailand boleh dikatakan semua rakyatnya mengamalkan pengambilan secara pemakan dan suntikkan itu sudah menjadi kebiasaan bagi mereka sebab itu kulit mereka lebih putih gebu dan cantik…GLUTA MEMANG DAH TERBUKTI SELAMAT DAN BERKESAN UTK PENCERAHAN ..
Kadar yg disyorkan utk pencerahan..

1000-2000mg utk proses pemutihan 


500mg utk proses detox


GLUTACAPS500MGPLUS ….
✅Kulit bertambah putih dan glowing
✅Pigmentasi hilang
✅Meratakan tona warna kulit
✅Mengecutkan jerawat
✅Memudarkan parut jerawat
✅Menegangkan kulit
✅ANTIOXIDAN
✅Merawat katarak dan glukoma
✅Membekalkan kadar kandungan air ini menyebabkan kulit tegang
✅Menghilangkan garis garis halus diwajah
✅Mengekalkan kelembapan kulit
✅Mengalakkan SISTESIS kolegen dalam badan
✅Pencerahan kulit utk satu badan

Nak Order >> sms/whatsapp (GC22) 0192192668
PM kami disini >>–> https://www.facebook.com/messages/r.kecantikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{ 0 comments }