Flaxlicious

APA YANG BEST MINUM FLAX LICIOUS NI? RASA KOPIKOKO SEBENAR
==============================================
.
SEKALI RASA MESTI NAK LAGI.
.
Aroma kopi koko ni memang sangat memikat, mesti uolss xkan lupa nk minum .sbb satu satunya minuman kesihatan yang rasa sedaaap dan sangat mengenyangkan pula tu, boleh pilih nk minum sejuk ke panas ke buat ais blend pun sedappp sgtt.
.
✔MEMBERIKAN TENAGA
sesuai sangat untuk korang yang sibuk sepanjang hari, untuk para ibu khususnya… bukan sahaja berikan lebih tenaga,malah buat badaan lebih siihat dan wajaah lebih berserrrii
.
✔MINUMAN KOPI KOKO PERTAMA YANG SANGAT SEDAAAP DAN BANYAK KHASIAT’
gabungan perasa minuman kopi koko dengan flaxseed boleh meningkatkan metabolisma dalam badaan tau. secara xlansung dapat dtox bdaan sekali…dapat menghalang lemak2 jahat tu singgah.. bagus kan? seeedap pulakkk tu
.
✔100% BAHAN SEMULAJDI
tiada bahan terlarang pun dalam minuman ni sebab tu kesaan sampingan pun xde. jangan risau tau.
.
✔PRODUUK MUSLIM
semestinya halal, lulus KKM dan dijamiiin kebersihannya
.
=============================================
TAHNIAH RAMAI YANG BERPUAS HATI!!!!
=============================================
.
”Saya minum ni ingat untuk bfast sahaja… xsangka badan saaya ketara lagi bertenaga tau sekarang”
.
” xsangka sangat dengan minum ni je secara xlangsung sy boleh jaga badaan dan kekal langsing”
.
” sayaa dah xlesu mcm dulu tau, tengok kuliit dah xkusam… hari2 membuang lancar sangattt, happy sgtt”
.
“akak saya nk order lebih tau sbb suamii sy asyik curi je saya punya ahahhaha, dia suka sbb peruut dia xmuncit2 dah ahahaha”
.
“saya minum masa berpantang, cepat sangat bdan saaya kembali ke beraat asal.. susu pun banyak”
.
“sejak akak minum flaxlicious nie, alhamdulillah rambut dah kurang gugur cam dulu… badan rasa lebih bertenaga dan semangat nk bangun pagi”
.
==============================================================
.
Whatsapp “FLAX” >> ke 019 2192 668 sekarang!
Whatsapp “FLAX” >> ke 019 2192 668 sekarang!
Whatsapp “FLAX” >> ke 019 2192 668 sekarang!


 

 

 

LIKE PAGE —-> FLAXLICIOUS

Comments on this entry are closed.